23.06.2013

Zakwitły pierwsze różyczki

                                 Pierwsze kwiatki różyczek,                                                                                     ten kolor jest jednym z ulubionych kolorów kwiatów mojej żony





Miniaturowe różyczki,
w zeszłym roku kupiłem ją w doniczce a jesienią wsadziłem ją do ziemi a w tym roku odbiła i zakwitła


 Malutkie różyczki pnące






                                                                                                   

a tu jedna z drugorocznych lawend które właśnie zakwitły                                                                                                                                    
                               a tu mój kiciuń na swoim ulubionym murku

5 komentarzy:

  1. Ja też bardzo lubię żółte róże. Śliczny jest Twój kiciuń. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za komentarz
    Jeszcze nie zakwitły żółte róże z ciemnymi końcami płatków i białe ale jak będzie tak dalej lało to nie wiem czy coś z nich będzie bo one lubią raczej ziemię bardziej suchą nie przepadają za deszczem pozdrawiam i kiciuń też

    OdpowiedzUsuń
  3. roz raczej nie lubie, chyba ze zolte.
    Znasz kozibród ? Patrz moja strona

    OdpowiedzUsuń
  4. witam dzięki za komentarz znam tego jego mościa rośnie sobie spokojnie za ogrodzeniem żona nieraz zbierała je do wazonu poizdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne róże :) Jutro opublikuję moją pnącą :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń