6.12.2013

Pracowity dzień

Dzisiaj od samego rana trzeba było się zabrać do porządków po Orkanie ksawerym pierwsze uderzenie ze sporą siłą wiatru było wczoraj około godziny osiemnastej akurat przyjechaliśmy z zakupów postawiłem samochód pod wiatom gdy się rozpakowaliśmy i zrobiliśmy sobie kawę to jeszcze nie wiało.  No i zaczęło się najpierw zgasło światło a za chwilę usłyszeliśmy jakiś rumor w duchu pomyślałem że  coś się stało mam nadzieję że nie złamało się  jakieś drzewo rosnące opodal domu i spadło na garaż, wyszedłem na zewnątrz ciemno jak cholera świecę latarką i myślałem że mnie szlak trafi wiatr zerwał dach z wiaty a połamane deski i część konstrukcji dachu leżały na samochodzie, aby wyciągnąć samochód z pod tego wszystkiego trzeba było użyć piły spalinowej żona świeciła latarką a ja ciąłem, dobrze że były tylko wgniecenia w dachu a nie powybijane szyby. Noc wietrzna nie wiem czy ktoś słyszał jak w taką wietrzną noc szumi las niczym odgłosy morza podczas sztormu a drzewa na górze opodal domu aż się kładł, a światło jak światło im mocniej wieje tym dłużej jego nie ma bo w naszym rejonie prawie wszystkie linie idą pośród lasów. Zdjęć nie mam bo mi nie było dzisiaj  w głowie robienie zdjęć a zwłaszcza w czasie silnego wiatru i śnieżycy. No i  pytanie gdzie stawiać  w taką pogodę samochód jeśli dookoła  rosną drzewa.

4 komentarze:

  1. Współczuję Wam bardzo. Dobrze, że Wam nic się nie stało. Ksawery wyrządził wiele szkód. W TV mówią tylko o tych największych. Pozdrowienia. Miłego weekendu bez Ksawerego czy innej wyjącej i powalającej drzewa cholery!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam dzięki za komentarz i troskę. Faktycznie w TV mówią tylko o tych większych tragicznych ale co dla niektórych nawet zerwanie kawałku dachu czy podtopienie domu to też jest tragedia a zwłaszcza gdy idą Święta jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  2. To współczuję. Musi Pan wybudować garaż, bo to się tak nie da. Dobrze, ze nikomu się nie stało. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz i troskę ale i nawet garaż nie daje gwarancji bezpieczeństwa dla naszego samochodu pozdrawiam.

      Usuń