16.04.2013


Muszę się pochwalić, że dzisiaj zaglądam na swój blog i cóż widzę, 
spotkał mnie wielki zaszczyt otrzymałem nominację przez
 Andrzeja który prowadzi blog Zimozielony ogród.
Bardzo się cieszę z tej nominacji  oraz bardzo dziękuję za tą nominację i mam nadzieję że mój blog będzie się podobał i innym czytelnikom.


A teraz odpowiedz na pytanie dlaczego kocham (lubię)  swój ogród?
Właściwie dlatego, że daje mi tyle satysfakcji i przyjemności jakich w mieście nie miałem  nie tylko latem jak wszystko kwitnie czy dojrzewa ale i zimą jak jest okryty białym puchem.
Wiosną jak wszystko wschodzi,
Latem jak wszystko kwitnie,
Jesienią jak wszystko dojrzewa
 a Zimą to chyba jak każdy kto ma własny choć nawet mały ogródeczek czeka kiedy znowu będzie  na nowo mógł się tym wszystkim radować.

                                                            NOMINOWANE BLOGI
   www.ogrodnictwoaz.blogspot.com
   www.gabi-czteryporyrokuwogrodzie.blogspot.com
   www.alejakwiatowa.blogspot.com
   www.giga-wszystkooogrodnictwie.blogspot.com
   www.wirtualnyogrod.blogspot.com


7 komentarzy:

  1. Witam. Gratuluję otrzymanego wyróżnienia. Dziękuję bardzo, że mimo iż się tak krótko znamy, nominowałeś mój blog do wyróżnienia. Doceniam to. Mam jednak i przykrą wiadomość, ja nie pociągnę zabawy dalej :(. Ja nie uczestniczę w żadnych zabawach od początku prowadzenia bloga. Dla mnie nagrodami są komentarze :). Mam o tym informację na swoim blogu. Pod moją ikonką jest czerwony napis o tym. Przepraszam jeśli Cię zawiodłam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie szkodzi Nominacje dałem za prowadzenie ciekawego bloga i nie jest to jednoznaczne z tym żeby kontynuować dalej tą zabawę, a nominacja i tak się należała.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, ogród daje wiele przyjemności i satysfakcji. Gratuluję wyboru miejsca zamieszkania i mimo wszystko odwagi! Pozdrowienia. Andrzej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejsce jest super teren spory a ile jeszcze pracy ho,ho

      Usuń
  4. Dziękuję za miłe wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Janusz dziękuję za nagrodę - niestety podobnie jak Giga nominacji dalej nie pociągnę - po pierwsze uważam, wszystkie blogi za wartościowe po drugie brak czasu :) Bardzo Ci dziękuję za nominację i wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uważam wszystkie blogi za ciekawe i wartościowe ale nominacja dla mnie osobiście dodała skrzydeł do tej ciężkiej i przyjemnej pracy w ogrodzie pozdrawiam.

      Usuń