13.04.2014

co nieco w moim obejsciu

Zrobiło się ciepło i koty znalazły sobie nowe miejsce na wygrzewanie się w  słoneczku i w ten sposób mam nowy gatunek kwiatków łaciate i rude gdzieś przeczytałem w necie albo koty albo kwiaty dwóch rzecz nie da rady mieć jednocześnie mimo że, wysoko to i tak dały sobie radę aby się wdrapać 




moja jedyna a myślałem że też została zjedzona i nie zakwitnie a jednak się myliłem
 Moje machonie zakwitły usypane kwieciem  i te pod oknami i te leśne za płotem wieczorem dają piękny miodowy zapach

na wprost okien na drzewie sosny zebrała się gromada sujek

a na świeżo zaoranym polu zabrało się parę żurawi mimo że nie są płochliwe to musiały się czegoś wystraszyć



moja kocica musiała coś zauważyć


2 komentarze:

  1. Fajne kociaki! Mahonia wspaniale kwitnie :) Pozdrowienia! Miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwitnie faktycznie piękne ale nocą jak wspaniale pachnie pozdrawiam

      Usuń