27.04.2014

zaczyna być kolorowo

ponad dwu metrowy żółty żarnowiec zaczyna swoje kwitnienie


zdjęcie uzupełniające do tego postu z dzisiejszego dnia 04.05.2014 tak wygląda w pełnym rozkwicie



po raz pierwszy zakwitł na nowym skalnym miejscu 

w zeszłym roku kupiony i posadzony żarnowiec wielokolorowy po raz  pierwszy zakwitł pokazując swoją paletę barw jest jeszcze jeden barwy żółto różowy ale jeszcze nie kwitnie pokażę go jak zakwitne

moje lilie w doniczkach już zaczynają kwitnąć chyba nie zdążą być wysadzone do gruntu natomiast lilie drzewiaste mają już około 10 centymetrów

pierwsze kwitnienie młodziutkiego różanecznika

jeden z kwiatków starego różanecznika
a tak wygląda dzisiaj 04.05.2014

młode jabłonie obsypane kwieciem

pracowite pszczółki na kwiatkach




2 komentarze:

  1. Wspaniałe kolory Pani Wiosny! Gratuluję żarnowca. Kiedyś ten krzew (żółty) rósł w wielu ogrodach. Można go też było spotkać w moich okolicznych lasach. teraz jakby go mniej... A szkoda. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie żarnowca nawet w moim rejonie w ogrodach jest bardzo mało ale za to przy drodze wiodącej do mojej wioski jest jego sporo i akurat teraz pięknie kwitnie, wczoraj jak byłem w jednym markecie w dużym mieście to aż oniemiałem jak zobaczyłem cenę chyba z kosmosu za taki 50 cm żółty żarnowiec żądają 56 zł nie wiem kto to kupi bo chyba nie zwykły miłośnik kwiatów pozdrawiam kolorowo

      Usuń